کنکور کارشناسی ارشد سال1400

فرایند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هر ساله از 16 آذر ماه آغاز و تا 25 آذر ماه ادامه می یابد. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز به احتمال زیاد در نیمه دوم آذر ماه  برگزار خواهد شد. ثبت نام در کنکور ارشد بصورت اینترنتی بوده و متقاضیان با مراجعه به سایت سنجش می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند .

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

داوطلبان کنکور ارشد در زمان مقرر ودر صورت واجد شرایط بودن باید نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ، اقدام نمایند . از مهم ترین شرایط آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

*دارندگان مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد ،دکترا و یا دانشجویان سال آخر کارشناسی که تا تاریخ 31 شهریور 1400 فارغ التحصیل می شوند مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند.

*پذیرفته شدگان نهایی دوره های روزانه کنکور کارشناسی ارشد 99 حتی در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف قطعی مجاز به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نخواهند بود . 

* این داوطلبان در صورت ارسال درخواست به سازمان سنجش و تایید رفع محرومیت از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند در این آزمون شرکت کنند . 

* پذیرفته شدگان نهایی دوره های نوبت دوم ( شبانه ) ، مجازی ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد کنکور کارشناسی ارشد 99 در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف قطعی تا پایان مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 با رعایت شرایط و ضوابط می توانند در این آزمون شرکت نمایند .  *معدل دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که از تاریخ 31 شهریور 86 به بعد فارغ التحصیل شده اند می بایست کم تر از 12 نباشد

ممکن است بپسندید...

پست های محبوب

۱ دیدگاه

  1. […] تغییر کرد.در حال حاضر دوره های قابل تحصیل در آلمان کارشناسی ارشد و کارشناسی می […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *