برای فرهیختگان و اهل علم ،کتاب به عنوان یک سرمایه ملی و معنوی از جایگاه ویژه ای برخوردار است .کتاب علاوه بر انتقال دانش و تجربیات در بالابردن سطح آگاهی و روزآمد کردن افراد و همچنین به عنوان یک سرگرمی مفید در زندگی انسان نقش بسزایی را ایفا می کند. امروزه علاوه بر نقشهای ارزنده این اثر ،کتاب در حرفه و محیط اجتماعی افراد نیز جایگاه خاصی دارد .

فواید چاپ کتاب :

اگر شما در دانشگاه در حال تحصیل هستید و می خواهید راه کسب علم و دانش را ادامه دهید، چاپ کتاب به عنوان رزومه تحقیقاتی شما خصوصا در آزمون مصاحبه دکتری می‌تواند به شما کمک کند. همچنین چاپ کتاب به عنوان سابقه علمی می تواند در آینده شغلی ،پژوهشی شما بسیار مفید باشد . نیز به عنوان یک منبع در آمد در صورت چاپ در تیراژ بالا می توان از آن بهره جست.

مراحل چاپ کتاب :

برای اینکه بتوانید چاپ کتاب خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید، دانستن مراحل چاپ کتاب و هزینه چاپ کتاب به شما کمک بسیار شایانی خواهد کرد.گام اول برای چاپ کتاب داشتن هدف و موضوعات قابل ارائه می باشد. هدف از چاپ کتاب می تواند تالیف نگارش باشد که در این شرایط بسته به علم و پژوهش های انجام شده خود و دیگران می توانید نگارش و یا ترجمه کتاب را انجام دهید. اما فراموش نکنید که هیچ موضوعی پس از نوشته شدن به طور مستقیم برای چاپ نخواهد رفت. موضوعات نوشته شده باید از نظر نگارشی و بعضی قاعده ها و دستورالعمل مورد ویراستاری و صفحه آرایی قرار گیرد .بعد از مرحله فوق نوبت به  دریافت جواز چاپ، فیپا(تهیه فهرست:شامل سرشناسه ،نام و…) و شابک (کد استاندارد جهانی کتاب) می رسد. بعد از اخذ مجوز چاپ باید طراحی جلد انجام شود، اصلی ترین موضوع در طراحی جلد به روز بودن و مطابقت روی جلد با مطالب کتاب  می باشد، که بدین جهت از پیشنهادات نویسنده در مورد موضوعات کتاب به کار گرفته می شود و طرح پس از تایید نهایی نویسنده قطعی خواهد شد.

قطع کتاب

اگر متن یا پایان‌نامۀ شما عکس، نمودار، جداول و نگره‌های زیادی دارد، حتما باید کتاب شما در قطع وزیری که دانشگاهی و بزرگتر است چاپ شود تا بتوان متن و جداول و نمودارها را در آن تنظیم کرد، ولی اگر متن کتاب شما جدول و تصویر و نمودار زیادی ندارد چاپ در قطع رقعی پیشنهاد می شود.

تیراژ کتاب

در هزینه چاپ کتاب تیراژ کتاب  بسیارموثر می باشد. بخاطر آرشیو خودتان پیشنهاد ما این است که دست کم بیست یا سی جلد چاپ کنید تا بتوانید موقع مصاحبه‌های آزمون دکتری، و رزومه‌های دانشیاری و یا مصاحبه‌های کاری، ارائه دهید و یا حتی به عزیزان خود پیشنهاد دهید.

باما باشید :

این مؤسسه با همکاری مؤسسات چاپ و نشر معتبرو با قیمت مناسب جهت ارائه خدمات ؛ چاپ کتاب در هر تیراژ، طراحی روی جلد، ویراستاری متنی کتاب، تبدیل پایان‌نامه به کتاب، تبدیل فایل به کتاب و… در خدمت شما می باشد. لذا شما می توانید در صورت نیاز به هر بخش از خدمات مورد نیاز در خصوص مشاوره‌ی چاپ کتاب از طریق لینک ثبت سفارش و تکمیل فرم مخصوص اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های موسسه با ما در تماس باشید.