امروزه آموزش عالی در سطح بین المللی از محبوبیت بالایی برخوردار است و این امر با اعزام دانشجویان  به کشورهای دیگر و یا مهاجرت تحصیلی امکان پذیر است .در دوره جهانی‌سازی، بین‌المللی شدن آموزش عالی افزایش‌ چشمگیری یافته ودر حال تبدیل به یک فعالیت بازار محور می باشد.

با پیشرفت سریع آموزش‌های بین‌المللی، دانش‌آموزان بیشتر در کشورهای خارجی به دنبال تحصیلات عالی هستند و بسیاری ازاین  دانشجویان در حال حاضر تحصیل در خارج از کشور را به‌عنوان یک پله به سمت اقامت دائم در داخل آن کشور در نظر می‌گیرند. دانشجویان ایرانی علاقه‌مند به پیشرفت ،طیف وسیعی از متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی خارج از کشور را تشکیل می‌دهند.

بسیاری از دانشجویان ایرانی در حال حاضر در دانشگاه‌های معتبر جهانی، مانند کشورهای ترکیه ،سوئد ، آلمان ،استرالیا،آمریکا و کانادا، در حال تحصیل هستند که بیشتر آنها ازطریق مؤسسات اعزام دانشجو به خارج اقدام کرده‌اند.نامطمئن بودن برخی از مؤسسات و عدم آگاهی افراد در انتخاب صحیح می‌تواند سختی رسیدن به هدف را تشدید کند.

متأسفانه در سال‌های اخیر، به وفور مشاهده‌ شده است که مجموعه‌ای، پس از دریافت هزینه از دانشجویی،در ارائه‌ی خدماتی که وعده‌اش را داده بود با مشکل مواجه شده و متأسفانه دانشجویان که زمان عاملی بسیار مهم برایشان می‌باشد دچار زیان مالی و زمانی بسیار شده‌اند. بنابراین احتیاط برای عدم مواجه با مشکلات احتمالی و آگاهی از انتخاب، در اعزام توصیه مؤکد میگردد.

با ما باشید :

 این موسسه با همکاری مؤسسات معتبر اعزام دانشجوی استانی و کشوری به ارائه‌ی مشاوره در خصوص اعزام دانشجویان به کشورهای مختلف جهت تحصیل می پردازد. لذا شما می توانید در صورت نیاز به هر بخش از خدمات مورد نیاز در خصوص مشاوره‌های اعزام دانشجو از طریق لینک ثبت سفارش و تکمیل فرم مخصوص اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های مؤسسه با ما در تماس باشید