برای خانواده هایی که فرزندشان درگیر انتخاب رشته برای دبیرستان و کنکور سراسری است یا فردی که قصد انتخاب رشته یا تغییر رشته را دارد، یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای این منظور کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی می‌باشد. خیلی از افراد برای آمادگی در آزمون و کنکور به دلیل عدم آشنایی کافی با نحوه‌ی امتحان، سوالات و نگرانی از اینکه زمان کافی برای مرور کامل درس های گذشته را نداشته باشند دچار نگرانی و استرس میشوند. با مشورت با یک مشاور تحصیلی بسیاری از این نگرانی های پیش پا افتاده قابل حل است. مشاوره تحصیلی با آگاهی یافتن از سطح آمادگی و توانایی شما، برنامه‌ریزی های تحصیلی را انجام می دهد. مشاور علاوه بر مشاوره تحصیلی، از نظر استرس و اضطراب هم شما را آماده میکند و با راهنمایی‌هایی که انجام میدهد استرس شما را کاهش داده، شما را برای یک آزمون بی دغدغه آماده می کند.

مشاوره تحصیلی چیست؟

بسیاری از افرادی که تصمیم میگیرند در کنکور سراسری و یا هر امتحانی موفق عمل کنند تصور می کنند با مطالعه زیاد می توانند حتما موفق شوند .در حالیکه نیاز است علاوه بر مطالعه، شما برنامه‌ریزی صحیح برای آزمون مورد نظر داشته باشید تا بتوانید به سمت موفقیت پیش بروید.مشاورهای تحصیلی می‌توانند کمک زیادی در این زمینه به شما بکنند. زیرا مشاور تحصیلی یک فرد با تجربه در این زمینه است که می‌تواند در مورد نوع برنامه‌ریزی با شما صحبت کند و شما را ازنحوه اصولی برنامه ریزی آگاه نماید .

انواع مشاوره ی تحصیلی :

الف-مشاوره ی تحصیلی دبیرستان

یکی از مهم ترین مسائل در پیشرفت تحصیلی و ارتقاء سطح فکری و علمی نحوه انتخاب رشته با در نظر گرفتن استعداد تحصیلی فرد و همچنین آینده تحصیلی و شغلی می باشد که این امر نه تنها باعث دغدغه ی خود فردشده بلکه خانواده را نیز درگیر خود نموده است . که در صورت امهال چه بسا ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به وجود آورد .برای پیشگیری از خسارت های ناشی از این قبیل کم توجهی ها بهترین راهکار ممکن انتخاب مشاور تحصیلی متخصص در زمینه­ ی علمی مربوطه است. انتخاب مشاور تحصیلی مناسب اولین قدم در این راستا خواهد بود.

ب-مشاوره نظام وظیفه

بر طبق قانون نظام وظیفه گذراندن خدمت سربازی برای تمامی آقایانی که به سن خدمت سربازی می رسند واجب است. ولی برخی اطلاعات زیادی در رابطه با قوانین نظام وظیفه از جمله مدت زمان خدمت سربازی، خرید خدمت سربازی، امریه خدمت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت کفالت و … ندارند و ممکن است برای هر یک از موارد ذکر شده کارهای بی فایده ای انجام دهند که نه تنها نتیجه بخش نخواهد بود بلکه ممکن است عواقبی مانند اضافه خدمت به دنبال داشته باشد. لذا مشاورین ما در این خصوص می توانند با مشاوره های تخصصی راهکاری مناسب ارائه دهند.

ج- مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

موفقیت در کنکور سراسری و دستیابی به اهداف بلند مدت برای آینده ای بهتر نیازمند دانستن و داشتن مواردی مثل منابع کنکور سراسری، استفاده از کتاب های کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی خوب برای رشته ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در کنکور سراسری، مشاوره برنامه ریزی درسی و تست زنی در کنکور سراسری، نحوه صحیح مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور سراسری و در نهایت مدیریت و کنترل زمان در کنکور سراسری هستیم. که دست یابی به این موارد تنها با استفاده از مشاوران تحصیلی مجرب و کارآمد میسر خواهد بود.

با ما باشید :

این مؤسسه با معرفی اساتید مجرب در زمینه‌ی تدریس خصوصی  دروس پایه در سطح دبیرستان و آمادگی برای کنکور ، تدریس خصوصی دروس تخصصی دانشگاه، تدریس زبانهای خارجی (انگلیسی ،آلمانی و…)، تدریس خصوصی نرم افزارهای پایه برای رشته های دانشگاهی (حسابداری و..) ارائه‌ی مشاوره تحصیلی با همکاری مشاوران مجرب در زمینه‌های انتخاب رشته‌ی تحصیلی در سطح دبیرستان و دانشگاه آماده ی خدمت رسانی به محصلین و دانشجویان عزیز می باشد. لذا شما می توانید در صورت نیاز به هر بخش از خدمات مورد نیاز در خصوص مشاوره های تحصیلی از طریق لینک ثبت سفارش و تکمیل فرم مخصوص اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های موسسه با ما در تماس باشید.