مشاوره در لغت به معنی مشورت کردن، همکاری کردن و رأی و دیدگاه کسی را در انجام امری خواستن است. مشاوره، واژه و اصطلاحی عمومی و کلی است که به معنای ارائه و دریافت مشورت و اطلاعات برای انجام بهتر یک کار، حل یک مشکل و یا رسیدن به هدفی خاص می‌باشد. فرآیند مشاوره در حقیقت تعاملی بین مراجع و مشاور است که این تعامل می‌تواند در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی،حقوقی،پژوهشی و … صورت پذیرد.

وَالَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ (شوری /38)

مؤسسه ی مشاوران اندیشه

خدمات     

مشاوره اجتماعی                              مشاوره علمی                        مشاوره پژوهشی

خدمات مؤسسه مشاوران اندیشه به سه گروه کلی اجتماعی، علمی و پژوهشی تقسیم می‌شود. مشاوره‌های ارائه  شده در این مؤسسه در فیلد اجتماعی به مسائل حقوقی، اقتصادی، فرهنگی، سلامت و سایر تقسیم بندی می‌گردد و در بخش علمی این مؤسسه به ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌های تدریس و مشاوره، چاپ کتاب، دارالتجرمه، اعزام دانشجو و ثبت اختراع می پردازد. همچنین مشاوره پژوهشی مؤسسه که بیشتر به مسائل دانشگاهی و آکادمیک مربوط می‌شود به ترجمه و مجلات، آمار ونرم‌افزار، علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پزشکی اتلاق می‌گردد.

 مؤسسه مشاوران اندیشه با به کارگیری اساتید و کارشناسان متخصص و خبره در زمینه های قید شده درصدد است گامی موثر در راستای ارتقای روزافزون سطح فکری و دانش هم وطنان عزیز بردارد. در این خصوص ما برآنیم تا نیازهای مشاوره ای شما عزیزان را در کوتاهترین زمان ممکن و هزینه ی کم و کیفیتی برتر برآورده سازیم.

این مؤسسه توانسته است تا به این لحظه به اهداف کوتاه مدت و میان مدت خود که دستیابی به ارتقای کیفی و کمی و رضایت مندی مشتریان عزیز در طیف های معین می باشد، دست یابد و در نظر دارد در قالب اهداف بلند مدت خود در سال های آتی با گسترش دامنه فعالیت ها و کاوش های خود و با بهره مندی بیشتر از اساتید و متخصصین متعدد، بیش از پیش موجبات رضایت مندی شما عزیزان را فراهم سازد.

چرا ما را انتخاب کنید

سرعت و دقت بالا

افتخار مؤسسه مشاوران اندیشه این بوده و است که همیشه سرعت و دقت بالا را در خدمات ارائه داده خویش در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان عزیز سرلوحه خود قرار داده و اهتمام لازم را در این امر مبذول فرماید.

مشتری مداری

مؤسسه همواره تلاش میکند در کنار سرعت وکیفیت برتر اقدام بر رضایت مندی مشتری با ارائه‌ی خدمات با قیمتی مناسب نماید چرا که جلب رضایت مشتری، هدف و غایت این مؤسسه همیشه بوده و خواهد بود.

امنیت و اطمینان خاطر

در این مؤسسه ما همیشه کوشیده‌ایم در کنار رفع مشکلات و ارائه‌ی مشاوره‌های لازمه به مشتریان عزیز این اطمینان خاطر و دلگرمی را به آن‌ها بدهیم که هیچ گونه نگرانی یا دغدغه‌ای در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات و اسرار نداشته باشند و همچنین می کوشیم تا عزیزان را مطمئن سازیم که تمام سعی و تلاش خود را در راستای تحقق حقوق و رفع نیازهایشان انجام خواهیم داد.

مسئولیت پذیری

مفتخریم این ادعا را بر خود روا داریم که هر یک از عوامل مؤسسه در قبال مسئولیت های محول شده به‌موجب نیازهای مراجعین یا مشتریان عزیز هیچ تلاش و پشتکاری را تا نقطه نتیجه گیری دریغ نخواهد کرد، در حقیقت خود را متعهد و ملزم به حداکثر تلاش می‌دانیم.